Zdravý životní styl

Máte dost zimního období plného nic nedělání a přejídání se? Je správný čas na jarní detox a změnu vašeho živnotního stylu!
Člověk by měl po celé zimě tělo obnovit a připravit tak na novou sezónu. Hodně z vás zdravým životním stylem žije, ale určité množství lidí na tohle zkrátka kašle. Proto je čas od času vhodné tělu dopřát jiný způsob regenerace, než jen odpočinek. Nejedná se o žádné drastické diety či hladovění, jde zkrátka o nahrazení  špatných věcí a zlozvyků za ty správné. Díky zdravé stravě se budete cítit nejen lépe, ale také budete daleko vitálnější, budete mít větší množství energie a bude pro vás každý den zkrátka lepší. Vyzkoušejte a uvidíte sami. 

Tip 1: Dodržujte pitný řežim
Pro lidské tělo je důležité dodržovat pitný režim, proto doporučujeme 2-3l (dle potřeby) čisté vody denně, dochází tak k celkovému čištění a filtraci organizmu. Dopřejte si různé druhy čajů - černý, zelený, bylinný, ovocný nebo smoothie nápoje atd.

Tip 2: Užívejte exrakt z chagy, případně obohaťte jídelníček o různé druhy bylin, minerálů a dalších látek v přírodní formě
Chaga je naprosto ideální věc, kterou můžete v rámci zdravého životního stylu zahrnout do svého jídelníčku. 
Výše zmíněné látky jsou pro lidský organizmus nesmírně důležitou složkou, kterou by neměl člověk zanedbávat či přehlížet.
Následky špatného životního stylu se mohou za pár let projevit v podobě nemocí, oslabení organizmu atd. Proč tedy riskovat a zvyšovat tyhle šance? 

Tip 3: Zdravá a čistá strava
Je třeba si uvědomit, které potraviny jsou vlastně vhodné. Vyřaďte rychlé cukry, pečivo jako takové a smažené věci, jsou to naprosto prázdné a hlavně tělu neprospěšné látky. Ideální stavba pokrmu je taková, aby byla bohatá jak na sacharidy, tak bílkoviny a tuky.  
SACHARIDY čerpejte ze zdrojů jako jsou: rýže, brambory/batáty, ovesné vločky, celozrnné chlebíčky, případně tmavé těstoviny aj. Pečivo je naprosto zbytečná část vašeho jídelníčku a můžete jej nahradit právě například celozrnnými racio chlebíčky.
BÍLKOVINY můžete čerpat například z vajíček, různé druhy masa, ryby, kvalitní sýry, tvarohy a pokud máte obavy z laktózy tak němejte, stejně jako intolerance na lepek apod. jde o "trend" dnešní doby, špatné kvality a konzumace potravin. Velké % lidí si takové intolerance lehce vybudují nevědomně sami, neboť konzumují špatné věci ve špatném poměru a následně se vymlouvají na to, či ono. 
Jako zdroj TUKŮ doporučujeme konzumaci všech druhů oříšků, avokádo, vejce, omega 3, případně opět kvalitní sýry.
Určitě se nebojte zařadit v rámci přílohy jak zeleninu tak i ovoce.

Tip 4: Pohyb a sport
Pohyb je jednou z velmi důležitých složek, díky kterým fungujeme. Při nedostatečném a nepravidelném pohybu slábne nejen naše mysl, ale hlavně klouby, šlachy, svaly atp. Určité množství lidí nemůže provozovat sport třeba kvůli zdravotním problémům, či zranění, nicméně my se zde nebavíme o sportu jako takovém, ale o celkovém pohybu. Pokud tedy nemůžete naplno provozovat sport, tak se alespoň pravidelně protahujte a provozujte zdravotní procházky, kdy načerpáte čerstvý vzduch, okysličíte mozek a přijdete na jinší myšlenky. Vnímejte přírodu kolem sebe a načerpejte tak magickou energii, která vám dá sílu. Dále můžete provozovat cyklistiku, běh, plavání, túry - nebojte se vyjet do horských oblastí. Taktéž v rámci zdravého životního stylu doporučujeme otužování a saunování.

Pamatujte, to jak se cítíte má za následek pouze a jen váš životní styl, strava a ochota o své zdraví pečovat.